The Effect of Teaching Two Science Units Using Probing Thinking Strategies on The Academic Achievement of Primary School Students

العنوان The Effect of Teaching Two Science Units Using Probing Thinking Strategies on The Academic Achievement of Primary School Students
السنة 2021
اسم المجلة .REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ISSN: 2146-0353 ● © RIGEO ● 11(7), SPRING, 2021
نوع المنشور بحث مجلة
بحث مفرد؟ 1
رابط البحث في المجلة www.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.
هل البحث ضمن مستوعب سكوبس 1
الملف (في حالة البحث open access( uploads/publications/1635964271.PDF
التدريسي زينب فالح سالم شمخي الشاوي
البريد الالكتروني zainab.salem@uobasrah.edu.iq