| العنوان | The Effect of Teaching Two Science Units Using Probing Thinking Strategies on The Academic Achievement of Primary School Students |
|---|---|
| السنة | 2021 |
| اسم المجلة | .REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ISSN: 2146-0353 ● © RIGEO ● 11(7), SPRING, 2021 |
| نوع المنشور | بحث مجلة |
| بحث مفرد؟ | 1 |
| رابط البحث في المجلة | www.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww.rigeo.orgwww. |
| هل البحث ضمن مستوعب سكوبس | 1 |
| الملف (في حالة البحث open access( | uploads/publications/1635964271.PDF |
| التدريسي | زينب فالح سالم شمخي الشاوي |
| البريد الالكتروني | zainab.salem@uobasrah.edu.iq |